Szukaj

Dziękujemy za zainteresowanie sklepem Enfamil!

 

1. Dlaczego sklep www.enfamil.pl zostanie zamknięty?

Sklep www.enfamil.pl zostanie zamknięty decyzją biznesową firmy Reckitt, właściciela marki.

 

2. Czy zamknięcie sklepu www.enfamil.pl oznacza, że produkty marki zostaną wycofane z Polski?

Produkty marki pozostają niezmiennie szeroko dostępne w sklepach na terenie całego kraju (np. w sieciach sklepów drogeryjnych i ogólnospożywczych), jak również w aptekach i sklepach internetowych oraz na Allegro.

 

3. Czy jest jakiś inny oficjalny sklep marki?

Tak, oficjalnym sklepem jest Mlekolandia w serwisie Allegro - Przedmioty użytkownika Mlekolandia - Allegro.pl

 

4. Czy zamknięcie sklepu www.enfamil.pl oznacza, że klub Enfamama przestanie istnieć?

Nie, klub Enfamama dalej będzie funkcjonował na dotychczasowych zasadach.

 

5. Czy zamknięcie sklepu www.enfamil.pl oznacza, że nie będzie można już zrealizować kuponów, voucherów otrzymanych przy zapisie do klubu Enfamama?

Wszystkie kupony i vouchery należy zrealizować do 07.12.2021r. Po tym terminie stracą one ważność. Komunikacja dotycząca ich realizacji została wysłałana do wszystkich członkiń/członków klubu Enfamama w dniu 24.11.2021r.

 

6. Do kiedy można dokonać zwrotów produktów zakupionych na www.enfamil.pl?

Zwrotów produktów kupionych na www.enfamil.pl można dokonać do 21.12.2021r. Po tym czasie nie będzie to możliwe.

 

7. Na jaki adres email wysyłać pytania odnośnie zamówień?

Do 31.12.2021r. można wysyłać zapytania na adres enfamil@pvex.pl . Od 1.01.2022r. wszelkie zapytania dotyczące Enfamil proszę wysyłać na klubenfamama@email.enfamil.pl.